Wróć do listy aktualności
16 Marzec 2017

Grupa Geo o promocji inwestycji w internecie

Działania marketingowe w branży deweloperskiej nie ograniczają się jedynie do tradycyjnych reklam czy obecności na targach, coraz częściej wykorzystywane są do tego media społecznościowe.

- Podstawowym źródłem informacji o naszej ofercie jest strona internetowa, na którą klienci trafiają m.in.dzięki kampaniom reklamowym i mediom społecznościowym. W ostatnim roku więcej uwagi poświęciliśmy obecności na Facebooku – wyjaśnia Piotr Kijanka, dyrektor ds. Sprzedaży i Marketingu w Grupie Deweloperskiej Geo.

Czy Dni Otwarte mają sens, i co oprócz wielkoformatowych billboardów stosuje się w marketingu nieruchomości? Na te pytania odpowiada nasz ekspert w artykule, który ukazał się na łamach Rzeczpospolitej, w dniu 15.03.2017r.

http://www.rp.pl/Mieszkaniowe/303159953-Klient-zlowiony-w-sieci-albo-w-tramwaju.html

Zachęcamy do lektury!

Ulubione ()